صفحه اصلي درباره ما تماس با ما
در

      جدول برنامه هاي ماه مبارک رمضان 1402

  منتخب محصولات فرهنگي

بیشتر...



                            حدیث



    درک از امام مهدي
از امام صادق (ع) منقول است كه پيامبر اكرم (ص) فرمودند :
خوشا به حال كسى كه قائم اهل بيت مرا درك كند و به او اقتدا كند قبل از قيامش تابع ائمه هدايت باشد و از دشمنانشان بيزارى بجويد ايشان رفيقان من هستند و گراميترين افراد امت نزد من مى باشند . كمال الدين ـ شيخ صدوق ص 287
أچأڈأ­أ‹ أ‡أ’123 : امام صادق

 


        پايگاه هاي پيشنهادي

آيت الله دري نجف آبادي
نايب رييس هئيت امناء
 

حجت الاسلام و المسلمين
نوري شاهرودي
عضو هئيت امناء مهديه


مقالات

مهدويت

توقيعات

ظهور

غيبت

انتظار

زندگينامه

امام و بانوان

کتب

شعر

پرسش و پاسخ

ادعيه و زيارات

شفايافتگان

نامه اي به امام عج

مشاهدات

ديگر موضوعات

اخبار مهديه

         0پايگاه هاي ديگر


سایت مسجد مقدس جمکران

سايت فرهنگي تبيان

سايت سراج انديشه

سایت دکتر علی غضنفری

سايت فرهنگي شهيد آويني  


 

 


تاريخ خبر: شنبه28/8/1384

تدارك جنگ بزرگ

نوشته: گريس هال سل
ترجمه: خسرو احمدى
ناشر: مؤسسه فرهنگى رسا

بر اساس پيشگوييهاى انبياى بنى اسراييل اعتقاد به ظهور موعود مصلح، آن چنان كه اهل تحقيق نوشته ‏اند، در ميان اديان و نحله‏هاى بسيارى، به عنوان اعتقاد اصيل جريان دارد. در اين ميان، اديان ابراهيمى نيز، به گونه‏اى بارزتر بر اين مساله تكيه و تاكيد كرده‏اند. از جمله در انجيل فارقليط و در قرآن وعده وراثت زمين به دست صالحان ذكر شده است.

چندى است در جهان غرب، ميان نحله‏هايى از يهود و مسيحيان، تفكرى واحد در افتاده است كه بنا به ظهور علايمى چند، بازگشت دوباره مسيح را در آينده‏اى نزديك بشارت مى‏دهند. آنها البته مقدمه‏اى براى اين ظهور در نظر دارند و آن اينكه در «آخرالزمان‏» نبردى بسيار سخت ميان طرفداران «مسيح‏» و دشمنان او روى خواهد داد و دست آخر، اين معتقدان به «مسيح‏»اند كه مردان پيروز اين ميدان تلقى مى‏شوند. اين تئورى با برخى از روايات دينى ما مسلمانان [چون قرقيسا] نيز موافقت دارد. ما نيز معتقد به نبرد حق و باطل هستيم و به قول امام خمينى، رحمة‏الله‏عليه، پيش از ظهور بايد مجاهدتهاى فراوانى انجام گيرد.

ميدان مبارزه «هار مجدون‏» نام دارد. صهيونيستها آن منطقه را در مرز اردن، سوريه و فلسطين اشغالى نشان داده‏اند. [55 مايلى شمال تل آويو و 20 مايلى جنوب شرقى حيفا و 15 مايلى درياى مديترانه] آنها خود را نيروهاى بر حق اين نبرد بزرگ مى‏نامند و طبعا براى تحقق اين شعار بزرگ، از هيچ تبليغى دريغ نمى‏كنند.

پت رابرسون يكى از مروجان اين انديشه‏درايالات‏متحده‏آمريكامى‏گويد: «همه شرايط اين رويداد (نبرد هار مجدون) حالا دارد عملى مى‏شود. در هر لحظه ممكن است روى بدهد، تا كلام حزقيال تحقق بپذيرد. تحقق آن دارد آماده مى‏شود... ايالات متحده برآن است كه اين حزقيال، عملى شود...»

پيروان اين نظريه، جنگ را گريز ناپذير مى‏دانند و البته تا اينجاى قضيه مشكلى نبايد وجود داشته باشد. طرفه اينجاست كه ممكن است طرفداران جبهه حق و باطل از هم تميز داده شوند. چنانكه برخى از منابع ترويج اين انديشه با شمارگانهاى ميليونى در ايالات متحده به فروش رسيده است.[كتاب انجيل مرجع شكوفيلد، نوشته سيروس اينگرسون شكوفيلد]«گريس هال سل‏» نويسنده كتاب «تدارك جنگ بزرگ بر اساس پيشگوييهاى انبياى بنى اسراييل‏» ترويج تئورى نبرد آخرالزمان [هارمجدون Armageddon ] را - بر اين اساس كه صهيونيستها نيروهاى حق مدار اين جبهه هستند - اتحاد پنهانى ميان اسراييل و مسيحيان دست راستى ايالات متحده مى‏داند كه آنها به منظور حمله به مسلمانان اين توطئه را زمينه‏چينى كرده‏اند. او خود با گروه «فال ول‏» به ديدار «دره مجدو» در فلسطين اشغالى رفته است و بارها سخنان اين گروه را شنيده است. اما ادعاى صهيونيستها در حق جلوه دادن خود را خالى از نقصان نمى‏داند. گريس هال سل كتاب خود را در بخشهايى به ترتيب زير نوشته است:

1. با جرى فال در سرزمين مسيح/ نبرد هار مجدون/ پايان نزديك است/ ريگان: براى يك هار مجدون واقعى مسلح شويم و...

2. ديدارى از لينچ برگ.

3. گشت مسافرتى دوم با فال ول/ ديدارى از يك كوه مقدس/ برافروختن آتش يك جنگ مقدس/ هيچ مسيحى براى راهنمايى ما پيدا نشد/ اكتشاف صهيونيزم نه يهودى.

4. يك زناشويى مصلحتى/ چرا اسراييل به جستجوى اتحاد با مسيحيان دست راستى نوين برآمد/ از اين اتحاد چه چيزى گير اسراييل مى‏آيد؟ «پول‏»، «سرزمينهاى بيشتر»، «پشتيبانى همگانى مسيحيان‏» و...

         بنيانگذار مهديه تهران


حجت الاسلام والمسلمين شهيد حاج شيخ احمد کافي


         برنامه های ندبه و کمیل

دعاي کميل و ندبه ارديبهشت ماه 1403


جدول کامل برنامه ها...

         واريز آنلاين به حساب مهديه

         گالري صوتي

قرائت دعاي ندبه 1403/1/31

سخنراني دعاي ندبه 1403/1/31

قرائت دعاي کميل 1403/1/30
بيشتر...

         مجلات


         ارتباط با ما

درباره ما

 نام
 Email
متن
 

         اشتراک

 نام
 Email